اندروید یها

  • ۰
  • ۰
افشای نقش موساد در وقایع اخیر اوکراین

 

به گزارش افکارنیوز؛ " ناتان شارانسکی " رییس آژانس یهود و سیاستمدار روس تبار اسرائیلی، تصمیم گرفت است تا برای ارائه کمک های فوری و اضطراری به یهودیان اوکراین به این کشور سفر کند. شارانسکی علاوه بر تقویت امنیت موسسات یهودی اوکراین، کمپینی برای جمع آوری کمک های مالی به منظور افزایش حفاظت از موسسات یهودی در این کشور راه اندازی کرده است.

همزمان با این موضوع، برنار هنری لویی، نویسنده فرانسوی نزدیک به صهیونیست ها در میان معترضان شهر کیف، دیده شده است. او البته در میان معترضان اوکراینی سخنرانی نیز کرده است و در اظهارات خود تاکید کرده که اروپا کامل نمی شود مگر اوکراین به آن بپیوندد.

گزارش های روزافزونی نشان دهنده نقش روز افزون و دخالت لابی صهیونیستی در حمایت از تظاهرکنندگان مخالف اوکراینی دارد. همچنین موساد نیز در تحریک این تظاهرکنندگان نقش به سزایی داشته است.

لازم به ذکر است که ویکتور بنچوک بازرگان یهودی اوکراینی نیز در اعتراضات اخیر اوکراین نقش داشته است و از طریق شبکه های خصوصی خود مردم را به پیوستن به صف مخالفان اوکراینی تشویق می کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۳
arezoo mohammadi
دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ

اهدای سبد کالا به فقرای آمریکا

اقدام ۳۱۳طلبه و دانشجو:”اهدای سبد کالا به فقرای آمریکا”

جهت پیوستن، نام و شماره ملی سرپرست خانوار را به ۳۰۰۰۷۴۶۱۴۰۰۰۰۰ پیامک کنید. رسانه باشیم.

اهداف:کم کردن روی آمریکایی ها، جلب توجهات داخلی به اوضاع وخیم گرسنگان و بحران اقتصادی آمریکا(۴۹میلیون نفر در آمریکا غذای کافی ندارند) و بردن آبروی لیبرال سرمایه داری، دادن این پیام به مردم و مسئولین که اگر ما تحت فشاریم، اقتصاد دشمن قفل است پس نترسیم و وا ندهیم. اعلام عزتمندی ما به دولت و …

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۲
arezoo mohammadi
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ

یا امام رضا

کبوتروارمیآیم به آب ودانه ای دلخوش/
عطش دیده،ترک خورده،به سقاخانه ای دلخوش/
دلم خورشیدمیخواهدهوای گنبدت کرده/
دوباره برنگشته،دل هوای مشهدت کرده..
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۲
arezoo mohammadi
شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ب.ظ

جایگاه زن دراسلام

:وقتی که دختراست،دری ازدرهای بهشت برای والدینش میباشد. وقتی که همسراست،نیمی ازدین شوهرش را کامل مینماید.ووقتی که مادراست،بهشت در زیر قدومش قرار دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۱۷
arezoo mohammadi
سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

خداوندا

.... به دل نگیر اگر گاهی زبانم از شکرت باز می ایستد!!... تقصیری ندارد... قاصر است کم می آورد در برابر بزرگی ات... لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت،در دلم اما همیشه ذکر خیرت جاریست!!
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۱۱
arezoo mohammadi
یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ

شهید غلامعلی پیچک

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۳۷
arezoo mohammadi
پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

"اسرار نظام" چگونه توسط غربی‌ها افشا می‌شود؟

 

دفاع ولایتی از عدم انتشار جزییات مذاکرات هسته‌ای

 "اسرار نظام" چگونه توسط غربی‌ها افشا می‌شود؟

ولایتی توضیح نداده است که آنچه از آن به عنوان اسرار نظام یاد می‌کند و نگران سوءاستفاده دشمنان از افشای آن است چگونه به طور کامل توسط همان دشمنان منتشر می شود؟!

"گروه سیاسی صراط" - علی اکبر ولایتی که حضور او در انتخابات ریاست جمهوری اخیر و عدم کناره گیری اش عملا فضا را برای پیروزی حسن روحانی مهیا کرده بود از عدم انتشار برخی جزییات مذاکرات هسته ای دفاع کرد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، ولایتی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه باید به نحوی در اطلاع رسانی درباره روند مذاکرات هسته ای عمل کرد که هم به مناظره داخلی تبدیل نشود و هم پرسش مردم بی جواب نماند، گفت که "با این حال بعضی از مسایل اسرار نظام است و نمی توان به صرف اطلاع دادن به مردم، درباره آن علنی صحبت کرد."

ولایتی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که "دیپلمات ها روی لبه تیغ هستند زیرا هم باید مراقب منافع ملی باشند و به پرسش های مردم پاسخ دهند و هم اینکه مواظب سوءاستفاده دشمنان نیز باشند."

نگرانی ولایتی از "سوءاستفاده دشمنان" به خاطر اطلاع مردم از روند مذاکرات هسته ای در حالی است که تا کنون بسیاری از جزییاتی که دیپلمات های کشورمان اصرار به عدم انتشار آن را داشته اند توسط غربی ها منتشر شده است.

در واقع آنچه ولایتی از آن به عنوان "اسرار نظام" یاد کرده صرفا توسط دیپلمات های کشورمان بازگو نشده و جزییات آن به طور مداوم توسط مقامات غربی اطلاع رسانی می شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری توضیح نداده است که آنچه از آن به عنوان اسرار نظام یاد می کند و نگران سوءاستفاده دشمنان از افشای آن است چگونه به طور کامل توسط همان دشمنان منتشر می شود و با پیش دستی طرف غربی، تفسیرهای دلخواه آنان از توافقات هسته ای در رسانه های جهان بازتاب داده می شود.

علی اکبر ولایتی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یکی از منتقدان روند مذاکرات هسته ای با هدایت سعید جلیلی به شمار می رفت و عملا در این خصوص در جبهه حسن روحانی قرار داشت. عدم کناره گیری او در نهایت به پیروزی میلیمتری روحانی با اندکی بیش از نصف آرا کمک کرد و بعد از انتخابات نیز هاشمی رفسنجانی پست قبلی روحانی یعنی ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک را به او اعطا کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۳
arezoo mohammadi


 

در حاشیه ۲۲ بهمن

عکس/ زن تازه‌مسلمان ژاپنی و همسرش که به هلوکاست اعتقاد دارند

سرویس مقاومت صاحب نیوز: متن نوشته شده در این عکس آنقدر واضح است که نیازی به ترجمه ندیدیم.

0000 333

آتسوکو زن تازه مسلمان ژاپنی است که پس از واقعه ۱۱ سپتامبر به اسلام علاقه مند شد و از طرق اینترنت ساعتها به خواندن قران پرداخت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۰
arezoo mohammadi
سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ

طب سنتی


فهرست غذاهای با طبع گرم و سرد -

 

در مورد سردی و گرمی مزاج آدما و روش تشخیص اون باید بگم معمولا آدمایی که مزاج گرم دارن با خوردن گرمی ها به شدت واکنش نشون می دن مثل زدن جوش و......... و آدمای سرد مزاج با خوردن چیزای سرد دچار بهم ریختگی سیستم گوارشی می شن ادمای معتدل هم واکنش عادی نسبت به خوردن مواد گرمی و سردی دارن مثلا اگه من خیلی گرمی بخورم مثلا یک هفته روزی 10 تا خرما و آجیل و شیرینی بخورم جوش می زنم و گرمیم می شه و در غیر این صورت معمولی هستم البته بحث آلودگی های درونی بدن برای زدن جوش یا جوش غرور با این قضیه قاطی نشه

اینم فهرست مواد غذایی گرم و سرد :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۴
arezoo mohammadi
سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ

Quran in English


—And in part of the night keep awake to offer additional prayer which is incumbent only on you so that your Creator and Nurturer may promote your rank to a Highly praised station.
  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • کریم خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی